Hugh Jackman

Hugh Jackman... känn på namnet. Denna man, lika rolig som charmig, lika dansant som intressant. Bjuder på sig själv i alla lägen och spelar och sjunger musikal lika lätt som han spelar superhjälte.

Jag älskade honom i X-men, jag älskade honom i Australia, The Prestige, The Fountain, Van Helsin och Kate och Leopold (det var han som räddade de två sistnämda filmerna i mina ögon)... Och nu är han tillbaka i Wolverine. En film som utspelar sig innan X-men filmerna tar vid, och som förklarar hans karaktärs "Wolverine's" bildande. Varför han är som han är helt enkelt. Läste förresten en rolig sak ang. X-men filmerna och det är att killen som spelade Cyclops var så kort och Hugh är så lång att han (Cyclops) fick stå på en låda i varje scen med Wolverine, då Wolverine (som för övrigt kanske låter coolt, men endast betyder Järv på engelska) ska vara en kort person/varelse.  

Wolverinetrailern:


Här är några bilder på honom ifrån Wolverine premiären... alltså hur snygg är karln igentligen???



Mums...


Foton tagna ifrån www.x17online.com

Jag skulle helt lätt kunna drunkna i dom ögonen, helt klart! Och har man det minsta motstånd kvar river han ned det med sin underbara australiensiska dialekt. Nej *längtansfyllt stön* jag ser verkligen fram emot att få se honom i denna filmen, och i många andra filmer framöver.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vansinnigt snygg karl :) Jag har inte sett X-men eller de andra filmerna du pratar om, men man blev lite knäsvag när man såg honom i Australia...

2009-04-19 @ 09:13:04
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0