Vilken j*vla dag!

Dagen började med att jag och min man hade ett storgräl. Blev så arg och ledsen så att jag for till min mamma ett tag. Fick ont i huvudet pga. att jag grät för mycket över hela situationen. Efter det så hämtade hon och jag alla dörrar vi målat om inför nya lägenheten och det gick bra, men sen pajjade bilen. Vet inte riktigt vad som var fel, men den gick inte på alla cylindrar och till slut blev den så varm så det rök ur motorrummet. Hoppas det inte är något dyrt var första tanken. Kanske är en tändspole trodde mannen min. I så fall kostar den runt 850kr, måste även ta och byta avgasrör så det får man väl göra samtidigt. När bilen svalnat av gick den som vanligt igen, skönt det iaf. så man kan ta den till jobbet som vanligt på måndag. Huvudvärken hoppas jag går över inatt... Men vilken jävla dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0