Fönsterbyte

I vår lägenhet ska de ha ett fönsterbyte nu imorgon, så för att slippa kylan (vi försöker rädda våra växter genom att sätta in dem på toa) så flyr vi till min pappa och ska sova över där en natt. Det kommer kännas lite konstigt att under en vanlig arbetsvecka inte sova i sin vanliga säng trots att man ska jobba som vanligt. Jobbar dessutom kväll så hoppas jag inte på natten är så förvirrad att jag åker hem utav misstag. =) Det ska nog gå bra ändå tror jag.

Efter att fönstren kommit upp hoppas jag att julbestyren kan komma igång på riktigt. På julaftons förmiddag har vi bjudit hit svärmor, svärfar, mamma, pappa, med sina respektive och alla ska få lite god mat. Efter Kalles jul åker vi själva till min makes syster och fortsätter julfirandet där. Jag lovar att bli lite bättre på att blogga oftare och mer utförligt snart. Har nu även tömt kameran så vi kan få det lite mer färgglatt på bloggen igen. Tills nästa gång får ni ha det så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0