Nu är granen klädd...

Utan att det var meningen blev till sist årets julfärger i granen blått med silver och lite guld och vitt som sedan bröt av det hela.





Några filmer som verkar bra som jag antagligen kommer se i år är Agora och nya Robin Hood filmen, blev dock lite besviken på den senare då de i början hade tänkt kalla den Nottingham och visa Robin ifrån sin "rätta" historiska sida, dvs. en man som mest var laglös. Tyvärr ändrades detta längs med vägen och nu blir det istället en popularistisk version av Robin Hood (och jag tror INGEN kan slå Kevin Costner versionen, jag kan varenda replik i den underbara filmen!) men den blir rolig att se iaf.

Här är trailern till Agora:



Trailern till Robin Hood:



Och en film till som jag ser fram emot att se är nog en alla kommer att se; Alice i Underlandet.

Alice i Underlandet trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0