Snart är 2010 här...

Snart kommer ett nytt år med nya utmaningar, är du redo för dina?
Jag önskar att jag kunnat vara och träna mer i mellandagarna, men då jag haft den värsta förkylningen någonsin tror jag så har jag mest legat i soffan och snorat och tyckt synd om mig själv.

Har sett en massa Skönheten och odjuret (tv-serien med Catherine och Vincent om ni minns den?) och den är BÄTTRE än vad jag minns den. Trots att jag alltid gillat den skarpt krävs det bara någon månad med att jag inte tittar på den alls för att jag ska bli glatt överraskad när jag sätter på ett avsnitt igen. Den känns så annorlunda mot dagens tv helt enkelt, på ett bra sätt! =)


Kommentarer
Postat av: Lena

♥ ☆✸●•٠·˙ Gott Nytt År ˙·٠•●✸☆ ♥

2009-12-31 @ 18:45:47
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0