Ajajaj!

Jag är en sådan klant! Idag föll jag på jobbet så illa att jag trodde jag bröt foten, gjorde bara SÅ HIMLA ONT! Fick åka till sjukan, röntga, men det visade sig som tur var att det "bara" var en svår vrickning. Jag fick bandage och kyla på samt kryckor för jag kan inte stödja på foten alls. Typiskt, jag som tänkte träna imorgon. Undra hur det blir med det nu... 
=(  Känns så trist. Hoppas verkligen det läker fort. Dels vill jag inte vara hemma ifrån jobbet och dels vill jag ju kunna röra mig normalt. Kryckorna gör ont i händerna och man känner sig som en snigel och Barbapappa i ett. Dvs. otymplig och långsam som jag vet inte vad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla här:



cidperfume-am-lidI-am-pid48722W_products.html" rel="nofollow">http://www.fragrancex.com/products/cidperfume-am-lidI-am-pid48722W_products.html



Hoppas det hjälper och hoppas att din fot känns bättre snart :(

2009-02-20 @ 08:45:57
URL: http://annzah.blogg.se/
Postat av: Lena

Stackare! Vad jobbar du med? Kan du göra något stillasittade? Vis av erfarenheten vill jag bara säga: Stöd på foten så mycket du bara kan!! Fick helt felaktiga råd när jag vrickade min fot kraftigt för 5 år sen. Sitt still sa han. 3 ggr var jag där, 3 ggr fick jag samma råd. Idag 5 år senare kan jag inte vika fotleden mer än 90°, d.v.s. att ta långa steg är inte aktuellt, jag har ofta ont i foten, jag kan inte ligga på mage utan att ha foten utanför sängen eftersom jag inte kan räta ut den som man gör när man ligger på mage. Använd foten och LÅT DEN INTE STELNA TILL!! Kramar

2009-02-20 @ 12:37:19
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0