Crosstrainer hemma idag.

Okej, det är bara att inse, inget idag blev riktigt som det var tänkt. Hade tänkt gå till gymmet tidigt idag, istället väcktes vi av min svägerska som sa "Jag kommer om 15 minuter och vill fika!" Ah! Panik!!! Hann inte ens tänka förrän de stod utanför dörren, så from that moment on gick inget riktigt som det skulle. Men jag avslutade kvällen iaf. med 30 minuter på min kära crosstrainer här hemma. Köpt på Team sportia. Den är riktigt bra tycker jag, tystgående och fin, precis som de ska vara.



Såg till sist Jamies ministry of food och gjorde sedan lite nudlar jag tänkte ha som matlåda på jobbet imorgon.
Kollade in hans hemsida och såg en del saker vi definitivt kommer pröva längre fram här hemma. Samtidigt försöker vi äta ur skåpen *Som är fulla!* lite inför flytten, ju mindre man behöver flytta desto bättre ju. Jag har alltid fullt i skåpen IFALL en istid skulle inträffa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Såg att du hade varit inne hos mej och tittat. Jättekul!!Lycka till med träningen!

//Linda

2009-02-16 @ 16:51:24
URL: http://www.liolisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0