Förra veckans invägning

Missade att lägga upp invägningen förra veckan, kanske var det för att vågen stod still, men rätt ska ju vara rätt, så här kommer en uppdatering:
 

Hoppas linjen rör lite mer på sig under nästa vecka. Ska ju träna lite mer nu, så vi får hoppas att det ger utslag på vågen.

Till sist vill jag ge er några bra låtar jag hittat på Youtube, det är bara att inse att jag är beroende av Youtube, älskar att hitta saker jag inte hört förut osv. där.
Dagens två låtar är "Does anybody see her" med Casting crowns och "Britney" av Bebo Norman. (Udda namn, va? Men så heter han.)


Vänligen ge båda av dem en chans och skriv gärna vad ni tycker om dem.

Bebos låt tycker jag är så stark pga. texten. Han skrev den efter att han zappade på tvn och såg att Brittan skulle förlora sina barn... helt underbar text tycker jag! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag gillade den första låten bäst! Den andra var också helt ok, men den första ska jag fixa till våran bilresa imorgon :D

2009-02-12 @ 15:15:12
URL: http://jenniebrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0