Förvånande lördag

Igår hade vi inget speciellt planerat. Vi skulle få ett prisförslag på tapeter till nya lägenheten, det var allt.
Då ringer min svägerska och frågar om vi har något speciellt för oss. "Nej" svarar vi, och då säger de att vi får två gratisbiljetter till Sissela Kyle i Gbg samma dag om vi vill, då de inte kan gå pga. vinterkräksjukan. 
Självklart ville vi det! Vi for ner, åt jättegod 3-rätters middag för första gången på Jensens Böfhus. Där har ingen av oss varit tidigare, men det var kö in, kö under hela tiden vi satt där inne och åt, och kö när vi gick, så lungt sagt var det ett omtyckt ställe. Maten var jättegod, men det var ingen mat du kan äta flera gånger/vecka, iaf. inte samma rätt. Men de hade ju flera rätter att välja på.
Sissela såg vi ju sen på och hon var helt okej, men jag hade nog trott att hon var bättre, men är det gratis är det VÄLDIGT trevligt att gå på teater. =) Det är synd att man inte tar sig tiden och pengarna och går och ser teater oftare. Jag älskar igentligen teater i olika former, men det sker så sällan att man tar sig dit och skaffar biljetter.

Sedan måste jag berätta om en förälskelse jag har: GHDs purple limited edition plattång! Hur snygg är den inte? Hur dyr som helst, men jag försöker verkligen få tag på en ändå, trots att jag igentligen inte har råd.




Läcker, va?

Nåja, idag ska vi till svärmor och fira henne då hon fyller jämt, men ikväll kanske jag bloggar igen, vi får se. Ha det gott så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh den var läcker :-) Massa kramar linda

2009-02-22 @ 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0