Fy fan vad jag är bra!

Hej alla glada! Jag har just kommit tillbaka från ett Friskis o Svettispass av Ki Box som var en timma. Idag hade de gratis prova på helg, så då får man ju passa på om man är ledig. Det visade sig att det var en tjej jag kände som höll i passet.



Var jättefina nya lokaler men luften var väldigt kall så min astma mot kyla och ansträngning gjorde sig känd när vi sprang och jag fick inte luft ett tag. Men det gick bättre så småningom som tur var. (Folk började ju svettas som as och värmde upp lokalen.)

När det gäller Melodifestivalen igår fick vi två favoriter, självklart vinnaren samt Ninas låt "Tick tock" och jag fattar inte hur hon inte kunde gå vidare.
 

Vinnarlåten ska jag helt klart skaka rumpan till ute på någon klubb någon dag!



Nu ska vi ta och fara till min mamma efter att jag tagit mig en härlig och välförtjänt dusch, hon har lovat att bjuda på lite mat. Det ska bli gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0