Jag= Shopaholic!

Ja... jag erkänner, jag älskar att shoppa ibland. Speciellt när man är så nöjd med det man köpt att man använder det lääääääääänge med samma glädje som man köpte det. Nyligen har jag handlat detta:

Acos underbara bodylotion i limited edition lukten "Äpple och vanilj" innan den försvinner. Köpte två för säkerhets skull. Min man älskar både gröna äpplen och vanilj så jag tror han kommer gilla när jag luktar så, och acos produkter är bra för min torra hud såhär års.



Lite fröer; Dill, gräslök, basilika och luktärtor jag vill ha på balkongen jag får när vi flyttat om 3 månader, då blir det allt odling av! Älskar förresten doften av fröer, det ger mig nostalgi tillbaka till barndomen då jag sålde dem för 5kr/st.



Köpte en HELT NY oanvänd juicepressare ifrån Philips som var jättebra på auktion för endast 50kr! Helt klart ett fynd!



En underbart snygg hatt jag ska ha när jag går ut och festar som jag hittade på Cubus.



Hush Puppies skorna



Och denna underbart färgglada tuggumiapparat fick jag ifrån min kompis som jag hjälpte städa. Snällt, va? Man blir glad bara av att titta på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0