Kärlek... och schlager!

Ja i helgen är det ju dags för två fina saker. Schlager och Alla hjärtans dag, missa det inte! Jag förstår faktiskt inte varför många säger "nej det firar vi inte" när det gäller en sådan fin sak som kärlek. Det finns så mycket trista vardagar i vårt liv ändå så vad gör det om vi väljer att fira en dag för de vi älskar lite extra mycket? Blir våra liv verkligen SÄMRE av att visa vår kärlek? Jag tror inte det.

Själv har jag inhandlat lite saker jag tänkte överraska min älskling med imorgon. Har lite blommor på g, sen ska han få det här (obs. INTE bananerna!)



Korten får han inte mer än ett av, det är till mina föräldrar och min bästa kompis också. De får en tia-lott i kortet också. Men ett kort får min älskling. Samt lite stänger, olika sorters choklad, praliner (i olika kvalitèer), Harry boy och en gosehund. Sedan ville han stå för en fin middag sa han så då får han fixa det. Annars hade jag tänkt göra hans favoritmat, men det går kanske att göra på söndag?

Här får ni Jonas Gardells "Aldrig ska jag sluta älska dig" ifrån filmen Livet är en schlager.



Samt lite underbara "första danser" ifrån bröllop, se hela annars missar ni något. =)



Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahha, ,inte bananerna!!!!!!!!! :-)

2009-02-15 @ 12:40:52
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0