Recovery!

Min gamla dator crashade totalt för ett tag sedan, självklart köpte vi en ny dator då, men en speciell bild som jag hade tänkt framkalla och förstora låg på datorn och var hjälplöst försvunnen! Fick panik och har nu betalat DYYYYYYYRT för att genom ett rätt *visade det sig* oseriöst företag få tillbaka mina bilder, så jag äntligen KAN framkalla bilden som är speciell för mig. För er nyfikna så kan jag säga att bilden är på mig och min största idol som jag träffade i somras. Jag kan ge er ett litet tips... ni har redan sett honom här i bloggen och här är han igen,  UNDERBARA AJ MCLEAN!


Och tittar ni riktigt noga ut i publikhavet på denna länk så finns jag där... ;) För självklart såg jag honom live när han var i Stockholm och spelade på Berns. Och jag älskade varenda minut av det!

Sedan tror jag de flesta av er som surfat runt lite den senaste veckan hittat Christian Bales arga utskällning på en ljuskille under inspelningen av nya Terminatorfilmen.
För er som inte hört det, här kommer den (jäklas inte med den killen!) i orginalversion.



Det JAG gillar är däremot att en kille gjort en låt baserad på Bales ilska redan nu. Och den låter helt okej (om man accepterar svordomarna och ser det som musik bara), och tom. lite roligt:


Men för att jag inte ska förstöra allt med svordomar eller så lägger jag in någonting fint som video också. Alla som inte har sett filmen "The Notebook" eller "Dagboken" som de kallar den på svenska: HYR DEN IDAG! Det är en underbart vacker film med ett underbart par (de blev ett par on och off efter filmen också i verkligheten) och en vacker berättelse. Här kan ni se lite av den.

Och så en vacker låt att tex. träna lungt till, Beyonce's "Halo". Och NEJ, igentligen gillar jag inte Beyonce alls, men den här låten är faktiskt helt underbar, bara tryck play, blunda och njut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0