Invägning igen (jag väger mig på Torsdagar).

Trots att inte veckan gick riktigt som den skulle gjorde den visst det ändå. Jag åt en barnpizza som trots att jag bad om extra lite ost, hade ovanligt mycket ost på sig, och så hade jag ju min dåliga dag då jag åt... mer än vad jag kan med att skriva här. Trots allt detta blev jag glatt förvånad när jag såg att hela 2kg till försvunnit ifrån min kropp enligt vågen. 2 kg andra veckan i rad? Fortsätter det här så kommer det här både gå snabbare och lättare än vad jag trodde. Hoppas bara det inte är så farligt att gå ned för fort i vikt som alla säger att det är, jag vill inte bli någon jojo- bantare. Jag ser mig ju inte ens som en bantare, jag bara äter mer nyttigt och tänker mig för mer.



Imorgon vet jag inte om jag kommer blogga, jag ska nämligen dra ut en visdomstand. (Hoppas allt kommer gå bra, jag är jättenervös över det hela!) Veckan efter det får jag bara äta soppor så då kanske det blir ofrivillig viktnedgång pga. det bara. Vem vet? Nåja, önska mig lycka till!

Många kramar på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för att du skrev i min blogg. Jag frågade i min blogg (brukar alltid "bemöta" kommentarerna) om det är OK att jag länkar till dig. Önskar dig lycka till på din resa också :)

2009-01-15 @ 18:44:20
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0