Invägning vecka 4.

Ja vad ska man säga? Motivationen ligger rätt lågt nu kan man lungt säga. Tror att det har att göra med att jag jobbar kväll denna veckan (då är man aldrig på topp) och har mycket att tänka på privat just nu. Men nu ska det bli andra bullar av! Eller inte bullar, andra takter! Jag måste ta itu med mitt liv mer! Trots allt man kan tro fortsätter vågen att peka nedåt så det är ju något bra iaf. =) Tänk dock på att detta är efter morgontoabesöket så jag kan vara hur uttorkad som helst, men då är jag det på alla invägningar. Minus ett kilo till denna veckan. Långsamt med säkert åt rätt håll iaf. Och högre upp på mitt diagram!



Och för att glädja mig gav min underbara man mig lite fina blommor idag. Det var roligt! Mer kärlek och romantik åt folket. Var är det som är så fel med att vilja glädja varandra och visa sina känslor? Det är ju bara något positivt! Och det behöver inte vara dyrt heller, ibland ger jag och min man varandra "hotellvikningar" på toapappret. Eller ett litet meddelande skrivet på det. Mer än så behövs inte. =)



Testade även i veckan Biff Bearnaise ifrån Viktväktarnas frysta varor. Utseendemässigt sett ser den lite bättre ut än de andra, men jag saknar FORTFARANDE deras pizzor. Kan de inte ta tillbaka dem!??


Sedan hittade jag en sak online som ni bara MÅSTE se! Speciellt om ni, liksom jag älskar dans. Det är en man och en kvinna som båda är handikappade. Han förlorade sitt ben som barn och hon förlorade sin arm i en bilolycka, ändå dansar de något underbart vackert tillsammans. Orkar du inte höra tjejens intro i videon, drag in fliken till 1 minut in så börjar dansen direkt.



Något jag hoppas med min blogg är att jag kanske får er att upptäcka eller se saker ni inte sett förut. Kanske hitta något ni gillar här, förutom det jag skriver om. Därför skickar jag gärna med lite musik eller annat mellan varven. Här kommer två serbiska låtar som båda varit med i Eurovisionsschlagern olika år. Vet att Molitva betyder "Bön", men det är allt. Har ingen aning om vad texterna betyder, men två vackra låtar är det ändå.
Molitva

 

Lane Moje



Ge gärna båda en chans. =) Man får inte vara rädd för nya saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0