Lite bilduppdatering...

Här kommer bilder en typisk frukost för mig, samt fruktsalladen vi bjöd grannen på häromdagen.


Frukost bestående av två Wasa sportknäcken med chili och honungssmakande bog, sallad och gurka med vatten till. Mättar faktiskt helt okej, smular bara rätt mycket. =)


Och här är fruktsalladen, smarrigt värre, va?

Kom just hem ifrån kören där jag börjat sjunga lite. Vi skulle visst ha en konsert med Gladys Pilar framöver, det blir nog skoj. Hoppas jag kan vara med den dagen.

Och här är mitt viktschema för er som vill följa min viktnedgång:
Min viktminskning vecka för vecka.

Jag har gått ned 2 kg på en vecka! Iofs. väger jag mig på morgonen så jag kanske var helt uttorkad, men det märker vi ju nästa vecka om jag var det. Hoppas inte det utan att kilona inte kommer tillbaka igen!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grattis till ett kanonresultat.

2009-01-08 @ 08:04:36
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0