Viktnedgång uppdatering.

Pga. smärtan då jag drog ut min visdomstand så har jag inte ritkigt kunnat äta som jag ska. (Svårt att äta grönsaker när man inte kan tugga.) Och energin för träning har inte heller funnits där. Men nu börjar jag må bättre. Bara två stygn kvar som ska försvinna och sedan får jag äta normalt igen! Underbart! Trots detta gick jag ned 1kg denna veckan. Trodde jag faktiskt att jag inte skulle göra, jag trodde jag skulle gå upp i vikt eller stå still, men det gick bra.



Sedan tänkte jag tipsa er alla om en väldigt kort men väldigt söt novell av en av mina favoritförfattare Dean Koontz. Berättelsen heter "Pinkie" och är skriven på Engelska för tidningen USA Weekend, men jag hoppas och tror att ni alla kan läsa den då den inte är speciellt svårläst men mycket söt.
http://www.usaweekend.com/98_issues/980614/980614fiction_koontz.html

Sedan när det är trist väder utomhus som det är just nu och man allmänt tycker allt är trist finns det en sak som alltid kan glädja en... vaddå undrar ni? Valpar! Söta bilder på söta valpar (som man bara behöver titta på, inte plocka upp efter!). Är de inte bedårande?









Tänk dock på att en hund kan leva läääänge och inte är något man köper som accessoar eller annat, en hund har man hela livet. Och man måste gå ut med dem minst sex gånger per dag. Det vill säga: Köp ingen hund pga. dessa söta bilder, utan njut istället av hur gulliga de är! Men erkänn att du fick ett leende på läpparna nu! =)
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till minuset! Vet att det gör jätteont att ta ut visdomständer. Opererade ut en i våras, och det såg ut (och kändes) som jag blivit påkörd av en lastbil...

2009-01-26 @ 20:46:02
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anna

Eller så är det dags för dig att uppdatera ditt bokmärke eller tömma din cache. Det inlägget du kommenterade på var drygt ett eller två år gammalt :)



Och ja du har rätt, söta bilder på söta vovvar får en lätt att bli kvitt sin väderleksdepression :)

2009-01-27 @ 12:04:14
URL: http://annasgladablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0