Visdomstanden är väck!

Tidigt i morses rullades jag in för att under narkos få bort min djupt liggande visdomstand. Allt gick bättre än vad jag trodde, men nu ser jag ut som en kvinnlig version av elefantmannen. Eller som om jag har påssjuka.
Halva ansiktet är hur svullet som helst och de sa att det skulle bli ännu värre imorgon. Kan inte ens tänka mig hur det ser ut då! Min kära mamma var snäll nog att ringa till radion och vara med i en "tycka synd om" tävling som hon vann ang. mig och min stackars tand. Så jag skulle få någon slags vinst, vad vet jag inte, men det tyckte jag var väldigt gulligt gjort utav henne. =)



En positiv nyhet idag är att studiorna bakom en film jag väldigt gärna vill se på bio: Watchmen, nu har blivit sams. Här har ni trailern som jag tycker är jätteläckert gjord till Smashing Pumpkins låt "The end is the beginning"
 

Jag ser också fram emot filmen Wolverine Origins, då jag gillade X-men mycket och har en förkärlek till Hugh Jackman som jag drömde dog i en bilolycka häromdagen, usch vilken mardröm, jag tycker han är en underbar skådespelare som verkligen bjuder på sig själv så jag blev verkligen glad när jag förstod att det bara var en dröm!


Vilka filmer ser ni fram emot 2009?

Kommentarer
Postat av: Lena

Aj, opererade ut en av mina visdomständer i våras, vet precis hur ont det gör och hur vacker man (inte) blir i ansiktet. Bulla upp med värktabletter, de kommer att behövas!! Själv ser jag inte på bio så ofta, men jag skall se Australia för att fira minus 30 med min lillasyster på söndag nästa vecka, det ser jag fram emot.

2009-01-17 @ 04:48:28
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Sarah

En shopaholics bekännelser ska bli kul att se på bio..=)

Hoppas munnen mår bättre snart! Och tack för kommentarerna i min blogg..=)

2009-01-18 @ 02:20:51
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Helga

Ja dom låtarna är bra...tycker hela skivan är bra! ;-) Den har ett skönt sound...just nu går den på repat! Tycker lite extra om Unusual you sen måste jag nog säga Circus!



Hoppas helgen varit bra och tack för kommentaren på min blogg! Kul med nya läsare! =)

2009-01-18 @ 13:58:01
URL: http://dreaming-mama.blogspot.com/
Postat av: LInda

Skönt att det gick bra med visdomstanden.. Ja Hipp hipp hora e med söt. Jag e en riktig sucker för tonårsfilmer!! :) Fucking åmål e inte så ra. Jag håller med dig. Visst går den se på men .. det e väl allt;) Kul att du skrev!

2009-01-19 @ 10:46:57
URL: http://wkdchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0