Backstreet boys!!!! ÄNTLIGEN!!!

Alltså att se dem live är obeskrivbart, KÖP BILJETTER NU på www.backstreetboys.com till nya turnen.

Nu kommer alltså killarna tillbaka, jag hoppas ni alla köper biljetter så ses vi där!
Underbara, härliga, otroliga Backstreet boys ska komma tillbaka till Stockholm 4 December! Jag har redan tagit ledigt ifrån jobbet för det här FÅR man bara inte missa.
Några låtar av nya albumet har redan läckt och de låter ASBRA, lyssna här nedan på låten Bigger till exempel, den älskar jag redan.

 

I över 15år har nu killarna hållit på och kollar man på gamla videor kan man inte låta bli att fnissa lite, samtidigt som det inte känns som så längesedan. Åren går nog allt fortare och fortare ju äldre man blir.



Och för att citera en banner jag såg en gång "Boybands don't last this long, 16 years and still going strong."



Keep the Backstreet Pride Alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0