Gym resultat och hemvägen ifrån restaurangen

Det blev ännu en toppendag på gymmet. Kändes jobbigare idag, jag vet inte varför, men det gick mycket segare till en början och jag blev trött fort, men när jag tvingade mig att hålla igång gick det lättare och detta blev dagens resultat:

Tid: 65,44
Km: 5,76
Lutning: 5,5%
Km/h: 5 samt 5,5 efter ett tag.
Min/km 10,54
Cal: 550

Inte lika bra som sist kanske, men allt över en timme är helt klart godkänt, och svetten rann nästan ned i ögonen på mig trots att jag torkade pannan om och om igen! Dessutom körde jag maskinerna lite för mage och armar efteråt, men bara lite, eftersom vi skulle iväg till restaurangen sedan.

På restaurangen blev det en god trerätters med Räkbrushetta till förrätt, Kycklingsuvlaki med tzatziki till varmrätt och vaniljglass med hallonsås till efterrätt.

På vägen hem däremot såg vi något jag aldrig sett förut: Vilda vildsvin.
Vi såg 8 stycken och de var inte särskilt skygga heller, vi körde ca 10 meter ifrån dem med bilen och försökte ta bilder som tyvärr inte blev så bra, med våra mobilkameror. Sedan körde vi vidare och bara någon kilometer efter det såg vi två stora älghanar med fina horn i en åker. Trodde först killen som sa att han såg älg skämtade, det är ju inte så ofta man ser det liksom! Så det blev en vacker resa, solnedgången gick inte av för hackor den heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0