Gymdags!

Ska precis med nyladdad mp3 gå till gymmet och kämpa lite. Ikväll ska jag nämligen till min favoritrestaurang och äta trerätters så för att kunna göra det med gott samvete ska jag svettas lite först. Min favoritrestaurang är helt klart restaurang Oliven i Borås, har underbar mat och även sådant jag vanligtvis ogillar är gott hos dem. Bläckfisk och ost som jag aldrig äter annars blir underbart gott i deras händer och jag önskar restaurangen kunde ligga närmre där jag bor. Maten är grekiskinspirerad och så god att vi faktiskt "snodde" en förrätt ifrån deras meny till vårt bröllop.

Besök gärna dem om du har vägarna förbi: http://www.restaurangoliven.com/

På min Mp3 ligger just nu bland annat:
Tears of an angel av RyanDan (tipsad av annan bloggare.)
When love takes over av David Guetta
Is it true av Yohanna
Shattered av Backstreet boys
Masquerade av Backstreet boys
Bigger av Backstreet boys
Helpless av Backstreet boys
London av AJ McLean
Poison av Groove Coverage
What hurts the most av Cascada


Någon som har tips på fler bra låtar att träna till?

Lämnar er med Groove Coverage's Poison:



Och gamla goda Captain Hollywood More and more:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0