Har varit superduktig idag.

Var på gymmet idag och gjorde riktigt bra ifrån mig. Svetten rann så hela tshirten blev dyngesur, och efteråt så frös jag *pga. svetten som torkade* och blev riktigt riktigt trött och hungrig, men detta åstakom jag på löpbandet:

Tid: 82 minuter (!!!)
Km: 6,66
Lutning: 5%
Km/h: 5 samt 4,5 efter ett tag.
Min/km 13,19
Cal: 616 (!!!)

Jag är mäkta imponerad av mig själv helt klart.
Gav mig själv en riktigt god efterrätt på detta gympass så att jag kände att jag unnade mig något. Visst ser det gott ut? Jordgubbar, banan och blåbär. Nyttigt och gott.



Dessutom fick vi idag höra att ett Portugisiskt par som bor i Holland kanske kommer komma hit imorgon kväll och sova över via Couchsurfing.org. Gör de det (beror på om de hinner upp) så blir de våra första besökare. Det vore kul!

Allt som allt en riktigt fin dag idag, trots regnet.

Lägger även till lite gamla bilder av när jag bakade Grottor med drottningssylt i, samt lite bullar som fick konstig form och som vanligt blev aldeles för stora. =) Även bilder på vackra pioner från när vi hängde på pappa och såg på sveriges enda pionodling lägger jag upp. Samt årets första (SVINDYRA) kräftor som jag åt med andakt då de 4 stycken jag köpte kostade 72kr.














Dessutom borde min nya mobil komma imorgon vilket känns bra då min gamla knappt funkar ibland nu. Suck... Så nytt och fint blir det här.

Dessutom handlade jag kläder på HM och Stadium till semestern idag. Blev 4 par shorts och 2 toppar samt 2 paket sockar. Gick på allt som allt 1200kr. Men det kan det vara värt. Är ju inte varje dag man handlar så mycket. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0