It's ON!

Okej, okej jag vet att jag har slarvat huuuuuur mycket som helst med min viktnedgång och jag har igentligen ingen ursäkt för mitt beteende. Värmen har knappast hjälpt, men nu när de byter leverantör på jobbet kan jag iaf. inte köpa lika mycket godis där längre. Dessutom har jag och en kompis nu satt upp ett mål. Dels ska vi ju på konsert i December!!! Ska bli såååååå superkul! Dessutom ska vi gå ned minst 5 kg på 3 månader. Vi tar små steg så vi båda inte tappar farten eller ger upp. Imorgon blir det gymmet och ett försök att ta bort lite av den halva pizzan jag åt ikväll samt fikan jag tog med våra gamla grannar som ville se hur vi hade fått det här i vår nya lägenhet.

Men nu kör vi så det ryker, nya låtar i mp3 spelaren och off we go! Förresten, har ni tips på bra låtar att träna till får ni gärna skicka dem.

Kommentarer
Postat av: The Bitch

Ja vi ska ju på konsert dina BB mina BB får vi ta en annan gång.

Ja nu jäklar ska vi ta våra steg mot vårt nya och mer uppdaterade jag. Vi börja bra men kom av oss nu är det på igen.



Kramar

2009-07-05 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0