Killar och musik

Alltså jag tror inte det BARA är jag som har starka musikminnen till killar som funnits i mitt liv. Men det är något som kan väcka även de mest sovande minnena till liv, bara de råkar spela den "rätta" låten på radion.

Hur är det med er? Har ni några minnesvärda låtar, och i så fall vilka? Jag har dessa...

Aqua- Be a man



Lisa Nilsson- Tror på dig:



Celine Dion - Because you loved me:



Dido - White flag:



Cascada - What hurts the most:



Hoobastank - Reason:



Och hur galet det än låter:

Backstreet boys - Get down:



Alla låtar har, precis som killarna jag tänker på när jag hör dem, en speciell plats i mitt hjärta. Det är de som gjort mig vem jag är idag, och kärlek är något som aldrig dör. Ståndfast är den, som en gammal ek med djupa rötter. Härlig är den, som en sommarvind genom håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0