Ny mobil.

Min gamla mobil, eller jag ska inte säga gamla, den är bara 1½ år, men garantin har gått ut, har jag nu gett upp hoppet om. Trodde först det var något glapp i batteriet, men nu stänger den av sig nästan hela tiden och "fastnar" lite varstans, då hjälper inga knapptryckningar alls, utan bara att ta bort batteriet. Nåja, på grund av detta så har jag köpt en ny mobil så här efter jobbet klockan 1 på natten. =) Då min tidigare telefon var en dyr Sony Ericsson men den inte höll så bra så valde jag att gå tillbaka till Samsung, jag hade en Samsung innan Sony Ericssonen, men ville byta upp mig till en finare telefon. Dock gick aldrig Samsungen sönder eller något, den kändes bara (och var) gammal.

Valet föll på en Samsung L700 i rosa ifrån www.katshing.se Modellen finns även i lila och silver, men jag tyckte rosa var finast trots att jag annars har lila som favoritfärg.




Vad tycker ni? Ser helt okej ut tycker jag och viktigast av allt: Den har inte minimala knappar  som bara fastnar under naglarna utan "vanliga" knappar. Det enda jag kanske kan klaga lite på är att  jag saknar ett skydd för kameralinsen, men men... man kan inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0