Jag har sorg...

Idag har vår familjehund Woffie gått bort. Vi avlivade honom för vi ville inte att han skulle lida det sista han gjorde i livet och han blev nästan 18 år, dvs. över 119 hundår(!) har han left. Alla dessa år har han givit oss glädje, delat vår lycka och sorg, tiggt mat vid bordet genom att med sin lilla kropp hänga med all sin kroppstyngd över huvudet i armvecket på en samt titta på en med stooooora ögon. Woffie var en långhårig tax. Helt underbar, bättre hund har nog inte funnits på denna jord, och det tragiska är att då överdriver jag inte.

Han var en familjemedlem, 18 år är mer tid än vad jag känt min bästa kompis och min man sammanlagt! Så det är klart man sörjer. Så här kommer lite härliga bilder på världens härligaste hund som nu finns med min bror.

Vi träffas igen snart, för på andra sidan är flera år bara som ett andetag, och tills dess hoppas jag att han har det bra, vart han nu är...













Vila i frid lilla noffe...

Kommentarer
Postat av: Emma H

Åhh, jag är så ledsen för er skull! Vilken fin hund! Jag tycker så synd om er, men vad bra att han inte behövde lida!

2009-06-01 @ 17:54:40
URL: http://emmasviktblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0