Kärleksfilmer var bättre förr.

Förr gjordes de alla. Orginalen. Alla dessa filmer man nu vill göra re-makes på för att de inte kan hitta på nya orginella historier att göra något bra av.

Det var bättre förr brukar man ju säga och när det gäller filmer stämmer faktiskt det. Eller vad sägs om dessa klassiker jag hoppas att ALLA oavsett generation kommer se:

Ghost



Finns det NÅGON på denna jord som kan se denna film rakt igenom utan att gråta så hör gärna av er till mig, i så fall tror jag ni är aliens.

Dansar med vargar:



Så vacker film på sitt sätt som verkligen berättar en historia. En härlig klassiker!

Och alla ni som är romantiskt lagda som jag måste ju bänka er på tisdagar framför TV4+ hädanefter för då visar de Anne på Grönkulla. Denna söta lilla serie som är ett måste att se.


Kommentarer
Postat av: Minna

Jaa, jag vet jättelång! Men låten är faktiskt helt okej! :)

FIn blogg förresten!

2009-06-06 @ 18:06:47
URL: http://www.minnah.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0