Min dag idag innebär bakning för hela slanten.

Ikväll kommer några vänner över och vi ska grilla så innan dess ska jag göra en marinad till kycklinginnerfilèer som vi ska grilla, sedan hade jag tänkt baka för det har jag velat hela veckan men inte haft tid till att göra. Hittade ett lite annorlunda recept på hallongrottor jag tänkte testa fast med drottningsylt i istället för bara hallon. Sedan blir det nog lite bullar kanske och silviakakor och kärleksmums. (Mina favoriter.) Får se vad som hinns med för jag ska även besiktiga mannens bil, samt skjutsa hans mor till frissan och handla lite till grillningen. Men det ska nog gå bra med allt bara jag förbereder bra. Tänkte blanda alla torra ingredienser nu så det bara är att blanda och sätta igång när jag kommer tillbaka efter friss-besöket.

Önska mig lycka till med allt och hoppas ni har en underbar dag i regnet ni med! =)

Kommentarer
Postat av: Pulver

Grillning och bakverk låter inte helt fel

2009-06-12 @ 19:25:04
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0