Ännu mer film...

Okej, jag VET att jag är en helfrälst filmgalning och att det kanske är lite trist att läsa om i längden, men här kommer en film som jag hoppas/vet att ni alla också kommer vilja se. Vilken film pratar jag om? Jo Terminator Salvation. Alla vill väl helt klart se filmen vi hört Christian Bale svära om? (Stackars ljuskille!) Och för övrigt har jag alltid nog haft en svag punkt för Christian Bales filmer och filmval genom åren.

Jag menar vem kan glömma filmer som Empire of the Sun? MiominMio *vad synd att de dubbade den till Svenska!*, Little Women (Visst är den filmen hur söt som helst!??)osv? En rolig sak med nya Terminator filmen är ju att UNDERBARA Linda Hamilton (som även är med i Beauty and the beast serien jag är tokig i, ifall någon har missat det) gör en voice-over på den. Det tycker jag är toppen, då blandar man lite gammalt och nytt.

Här är trailers till bra Christian Bale filmer jag tycker man borde se:

Empire of the sun:



MiominMio:



Little Women (Där även Gabriel Byrne är med som jag är svag för men det får bli ett annat inlägg):



Och om vi nu går till Terminator filmerna. Kommer ni ihåg första filmen med Linda Hamiltons hår och Terminatorns envisa letande efter "rätt" Linda. Det var ord och inga visor det. En äcklig maskin som kunde operera till och med! Riktigt grymt. En liten tanke bara: Är det bara jag som undrar vart killen i första Terminator killen tog vägen sedan? Så vitt jag vet har jag inte sett honom i en endaste film sedan dess.

Terminator 1:

 

Terminator 2 (Som i mitt tycke helt klart varit den bästa filmen hittills med häftigast effekter och mest action/bra story osv.):



Terminator 3 (Som i mitt tycke varit den sämsta filmen, blev riktigt besviken på den):

Och här är nu den senaste trailern för Terminator 4an eller vad man ska kalla den. Terminator Salvation:


Kommentarer
Postat av: Pulver

WOW den nya verkar riktigt cool

2009-05-24 @ 00:55:06
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0