Eurovision helg! =)

Så var det Eurovision igen. Jag måste erkänna att jag ÄLSKAR detta spektakel med allt som ingår. Måste säga att det var ett bra jämt startfält i år och många som var bra på semin var sämre i finalen och vice versa så det var svårt att veta vem man skulle rösta på. Det slutade med att jag röstade på 4(!) olika låtar. Men min absoluta favorit var helt klart:
Island med "Is it true?"



Tyckte bara hennes klänning såg lite knepig ut, speciellt tofsarna hon har i ena armhålan typ.

Annars har jag haft en härlig helg. Min farmor fyllde 94 och vi firade henne lite, sedan såg jag mitt livs första vilda tjäder i skogen (han var rätt tam, en hane som blivit "sånggalen" och hes av det som blivit en lokalattraktion här). Vi var på en medeltida marknad med riktig mus-roulette. Hur mysigt som helst i solen! Och idag fick vi upp köksgardinerna.

Snart kanske man tom. kan visa bilder på hur vi har det här hemma...

Kommentarer
Postat av: Pulver

Låter spännande med den medeltida marknaden

2009-05-18 @ 07:19:27
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0