Nu är det dags igen.

Efter att min fot varit skadad, men nu blivit bättre igen är det dags att ta itu med träningen så smått igen. Vill inte panikstarta då kroppen kanske inte klarar av det, utan ta en mjukstart och sedan utöka efter det.

En sak jag saknar är dock min mp3 spelare! Jag råkade tappa den när jag var uppe i Stockholm. Det var en underbar maskin, en Creative Zen Stone med inbyggd högtalare. Jag älskade hur liten och kompakt den var, gick lätt att ha i fickan eller bh'n när man jobbade, men nu verkar inte den säljas mer utan bara större varianter. Försöker desperat hitta en till med inbyggd högtalare, men alla jag lyssnat på har varit större men haft sämre högtalare än min lilla "Stone". Lite trist, det är ju så mycket roligare både att jobba och gymma med lite bra musik!
Ingen som har tips på en bra mp3 spelare? Eller som har en Creative Zen Stone 4Gb med högtalare som är bättre begagnad till salu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0