Inspiration

The biggest loser är ett program jag gillar att titta på, de visar att ingenting är omöjligt. Jag har funderat på att börja ta dagliga bilder på mig själv för att dokumentera mina framsteg, för framsteg måste jag ha. Jag vill inte få diabetes pga. min övervikt och om jag får barn en dag vill jag kunna springa och leka datten med dem utan att bli anfådd.
Nu är det ju dags, är ni med på färden? Nu lämnar vi skitmaten och vårt dåliga leverne till det förflutna och börjar vårt nyttiga liv idag.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Följer också detta program slaviskt, mkt inspirerande. Tack för filmmusik tipset!

2010-01-14 @ 21:55:11
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0